...

راهنمای خرید سرور hp 

سرورهای HP بدون شک بهترین گزینه برای خریدن است و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از مدل‌های مختلف آن استفاده می‌کنند. تنوع محصولات اچ پی مهم‌ترین شاخصه این برند است که باعث شده پاسخگوی نیاز هر کاربری باشد و این فارغ از قیمت سرور HP است. از این رو می‌توان گفت خرید سرور HP اولین و مهم‌ترین تصمیم برای تشکیل یک شبکه پایدار و قدرتمند است.

اگر قصد خرید سرور اچ پی دارید، ابتدا باید آن چه از یک سرور نیاز دارید را بدانید. چرا که انتظارات شما از سرور HP می‌تواند در تعیین مشخصات فنی آن تاثیرگذار باشد. سپس با شناخت دقیق از انواع سرور HP می‌توانید انتخابی درست و متناسب با نیاز کاربری خود داشته باشید.

سروهای HPE

شرکت ولکان سرور مرکز تخصصی فروش و پشتیبانی سرورهای HP، تمامی محصولات خود را با کمترین و منصفانه‌ترین قیمت ارائه می‌دهد

خرید سرور HP

فاکتورهای مهم که در هنگام خرید سرور HP باید به آنها توجه شود.

مراحل انتخاب سرور HP

خرید سرور اچ پی همان‌قدر که راحت و لذت‌بخش است اما اگر با دقت و در نظر گرفتن برخی از نکات انجام نشود، نه‌تنها کارآیی نخواهد داشت بلکه باعث هدر رفتن هزینه‌تان نیز می‌شود. برای انتخاب درست، مراحل انتخاب سرور hp را مطالعه بفرمایید.

قدم اول:انتخاب شاسی سرور یا chassis

در نظر گرفتن فضایی که قرار است به سرور اختصاص دهید، بسیار مهم خواهد بود. انتخاب فرم فاکتور و شاسی سرور علاوه بر این‌که در هزینه‌ی ابتدایی تأثیر دارد بلکه نقش بسزایی در پیکربندی سرور نیز ایفا خواهد کرد. 

رایج‌ترین نوع فرم فاکتور در سرورهای اچ پی عبارتند از:

1- سرور Tower یا ایستاده به با علامت اختصاری ML مشخص می‌شود و مانند کیس کامپیوتر فضای کمی را اشغال می‌کند. عمدتا از این مدل برای کسب‌وکارهای کوچک و تازه تاسیس استفاده می‌شود. به‌دلیل مقیاس‌پذیری و عملکرد قابل قبول این مدل در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد.

این سرور براساس ابعادی که دارد و پشتیبانی از کارت‌های توسعه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. همچنین برای راه‌اندازی سرور ایستاده نیازی به اتاق مخصوص نیست و به‌سادگی در بهترین مکان از محیط کاری‌تان می‌توانید از آن استفاده کنید. سرور Tower اچ پی به‌دلیل مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان بودن از محبوبیت بالایی برخوردار است از این مدل می‌توانید به‌صورت مستقل یا چندین سرور به‌صورت هم‌زمان برای وظایف و فرآیندهای مختلف استفاده کنید.عمدتاً سرور ML اچ پی برای مشاغل متوسط در نظر گرفته شده و شرکت‌هایی که حداقل ده کارمند دارند و یا با برنامه‌های پیشرفته مبتنی بر سرور مانند CRM کار می‌کنند، مناسب خواهد بود. علاوه بر این شرکت‌ یا سازمان‌هایی که در حال ارتقاء هستند و فعالیت‌های مبتنی بر عملکردهای ترکیبی از هوش منصوعی و ابری را انجام می‌دهند، نیز می‌توانند از این مدل استفاده کنند.

2- سرور رکمونت که با علامت اختصاری DL شناخته می‌شود، برای نصب نیاز به قفسه مخصوص یا اصطلاحا رک دارد. همچنین رک‌ها در دو نوع دیواری و ایستاده در بازار موجود هستند که با توجه به میزان فضای که در اختیار دارید می‌توانید آن را انتخاب کنید.

اگر در سازمانی بزرگ با تعداد کارمند زیاد کار می‌کنید یا عمده فعالیت شما با نرم‌افزارهای سنگین است، باید سرور براساس فرم فاکتور DL را انتخاب کنید. این مدل فرم فاکتور برای قرارگیری در رک طراحی شده که ابعاد و ظاهر آن‌ها متناسب با قرارگیری در رک تولید می‌شود. رک قفسه‌ای فلزی است که سرور و تجهیزات شبکه در آن قرار می‌گیرد تا علاوه بر جلوگیری از صدمات فیزیکی به سرور از ورود گرد و خاک پیشگیری کند که عمدتا رک در 2 نوع دیواری و ایستاده تولید می‌شود. رک‌های دیواری در ارتفاع‌ 43.5 میلی‌متر تولید می‌شوند و رک‌های ایستاده دارای درب‌های شیشه‌ای با قابلیت باز شدن از چهار طرف هستند. معمولا سرور به‌صورت افقی و ریلی و با استفاده از پیچ درون رک نصب می‌شود. اگر فضا و محوطه‌ای برای گذاشتن رک داشته باشید سرور DL (HP Density Line) یا رکمونت انتخابی عالی برای کسب‌وکارهای متوسط تا پیشرفته است.

مقدار فضایی که سرور رکمونت اچ پی اشغال می‌کند به ارتفاع آن و براساس نوع شاسی مشخص می‌شود، همچنین به‌دلیل همه‌ منظوره بودن و قابلیت پیکربندی در طیف وسیع، جوابگوی نیازهای گسترده‌ای از مشاغل به ویژه مراکز داده است.

 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.